مقالات آرشیو خبر ها
جام حذفی ایتالیا، صحه ای دیگر بر سلطه ی آنیلی ها

جام حذفی ایتالیا، صحه ای دیگر بر سلطه ی آنیلی ها

 بیانکونری بعد از کسب یک جام دیگر ثابت کرد که همچنان تیمی قدرتمند است، در حالیکه آث میلان غصه خواهد خورد که چه اتفاقاتی می توانسته بیفتد.

 

علی رغم اینکه یوونتوس در بخش اعظم فینال جام حذفی به مشکل خورد، پرزیدنت آنیلی بعد از پایان بازی کاملا لبخند می زد، چرا که تیمش به 10ـمین جام تحت ریاست او دست یافته بود.

 

بیانکونری به لطف گل آلوارو موراتا در دقایق اضافه میلان را ضربه ی فنی کرد، نتیجه ای که به همه ی اعضای باشگاه لبخند هدیه کرد. هیچ باشگاهی در سری آ‌تا به حال نتوانسته دو سال پیاپی دوگانه ی داخلی را به دست آورد، به همین خاطر بود که افرادی نظیر پاول ندود، فابیو پارتیچی و جوزپه ماروتا در میان بازیکنان به جشن گرفتن پرداختند.

 

آنها در تابستان 10 بازیکن جدید خریداری کردند، این عدد برابر تعداد جام هایی است که بانوی پیر در دوران ریاست آندره آ‌ آنیلی به دست آورده است. در واقع، یووه توانست با رکورد تیم فوق العاده ی مارچلو لیپی در وصل 96‐97 از لحاظ تعداد جام در یک فصل برابری کند، آنها هم دقیقا مانند تیم الگری در طول یک فصل موفق به کسب 3 جام شدند.

 

البته اوضاع برای قرمز و مشکی ها متفاوت بود، چرا که بازی خوبشان برای غرق کردن بانوی پیر کافی نبود. اوضاع وقتی ناامیدکننده تر می شد که همه در طول بازی از خود پرسیدند که چرا میلان در تمام فصل با این روحیه بازی نکرد؟

 

سیلویو برلوسکنی مشتاق بود که 29ـمین جام دوران ریاستش را به دست بیاورد، اما چنین نشد، حالا پرسش این است که آیا او در ادامه می تواند چنین کاری کند؟ چرا که حالا بحث فروش به میلان به سرمایه گذاران چینی مطرح شده است.

 

تصمیمات متفاوت دو تیم خانوادگی فوتبال ایتالیا، یکی را در سراشیبی سقوط و دیگری را بر قله ی افتخار قرار داده است.

 

فابیانا دلاواله و مارکو پاسوتو، گاتزتا دلااسپورت, با اندکی تصرف


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: